Navigatie

Even voorstellen - Edwin Baaijens

Edwin Baaijens (44 jaar) koos op jonge leeftijd voor de autotechniek. Na zijn eerste baan bij Ford werd hij monteur bij Porsche. Vervolgens werkte hij als service adviseur bij Audi en afgelopen jaar werd hij als Service Advisor verantwoordelijk voor het merk Bentley. Met trots legt hij uit wat deze functie zo bijzonder maakt.

Service op het hoogste niveau
Als Service Advisor heb je veel contact met klanten. Je regelt alles zo goed mogelijk voor hen. Bentley’s zijn uitzonderlijke en exclusieve auto’s, voorzien van diverse assistentie- en luxe systemen. Onze monteurs weten zoveel van techniek, dat we elk probleem kunnen oplossen. Een Bentley rijden is een sensatie en uiteraard willen onze klanten dat hun Bentley in de beste handen is voor service.

Als team proberen we elke dag een zo hoog mogelijk serviceniveau te bieden en aan de bijzonder hoge verwachtingen van onze klanten ten aanzien van de service te voldoen. Dit doen wij door te denken in mogelijkheden. Een simpel voorbeeld, wanneer de agenda van een klant het niet toelaat om zijn auto te komen ophalen, zorgen wij dat deze naar zijn werklocatie wordt gebracht. Een klant moet zich geen zorgen maken hierover, hij moet alleen van zijn Bentley genieten.

“In mijn werk gaat het dus vooral om de relatie met de klanten en daar geniet ik van. De diversiteit van bijzondere en succesvolle mensen, die je kunt laten ervaren wat voor goed en leuk bedrijf Bentley Leusden is.”

Heb je een favoriet Bentley model?
“Nee, ik vind elke Bentley die we hier voor service mogen verwelkomen bijzonder. De Mulsanne vind ik het meeste authentieke en imposante Bentley model. Hij is klassiek en typisch Brits, met een indrukwekkende acceleratie. Het is niet voor niets het boegbeeld van het merk.”